4. Hotel Blue Diamond Active SPA

Drodzy Goście,

Z wielką radością przyjęliśmy decyzję o ponownym otwarciu obiektów hotelarskich.  Cieszymy się ogromnie, że będziemy mogli Was gościć w naszym hotelu i dołożymy wszelkich starań aby zapewnić Państwu bezpieczne warunki pobytu, a personelowi bezpieczeństwo podczas pracy. W związku z pandemią koronawirusa (SARS-CoV-2) wdrożyliśmy szereg procedur i zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS z dnia 28.04.2020 w hotelu Blue Diamond Active Spa obowiązują następujące zasady:

RECEPCJA;

  1. Przy głównym wejściu do hotelu znajduje się płyn do dezynfekcji rąk i każdy Gość jest proszony o jego zastosowanie bezpośrednio po wejściu,
  2. Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko jeden Gość,
  3. Gość wypełnia kartę meldunkową w wyznaczonym do tego miejscu, z zachowaniem odległości co najmniej 2 metrów od następnego Gościa,
  4. Systematycznie dezynfekujemy środkami odkażającymi: ladę recepcyjną, pin pady, długopisy i karty pokojowe po każdym Gościu,
  5. Stanowisko recepcji jest zabezpieczone pleksą, a pracownicy obsługują Gości w jednorazowych rękawiczkach, przyłbicach/maseczkach,
  6. Zachęcamy do płatności bezgotówkowej,
  7. Na życzenie Gości w recepcji można zakupić maseczkę jednorazową i rękawiczki,
  8. Każdy Gość z podejrzeniami chorobowymi będzie poddany pomiarowi temperatury,

 POKOJE;

  1. Każdy pokój po opuszczeniu przez Gościa jest wietrzony (na życzenie ozonowany),
  2. Dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe takie jak: stolik, biurko, klamki, włączniki światła, sterowniki klimatyzacji, piloty, zestaw do parzenia kawy i herbaty, kran, blat, sedes,
  3. Z pokoju usunęliśmy: asortyment minibaru, dodatkowe poduszki oraz narzutę na łóżko,
  4. Podczas pobytu pokój będzie sprzątany tylko na życzenie Gościa (dotyczy to również wymiany ręczników i pościeli),
  5. Regularnie czyścimy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach,
  6. Posiadamy system wentylacji z wymiennikami krzyżowymi, gdzie powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się,
  7. W pokoju mogą przebywać tylko osoby zameldowane,
  8. Pracownicy housekeepingu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe oraz maseczki/przyłbice

 RESTAURACJA;

  1. Codziennie wietrzymy i okresowo ozonujemy restaurację,
  2. Każdy Gość przed wejściem na salę restauracyjną dezynfekuje ręce,
  3. Śniadania i posiłki serwujemy w restauracji z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików przy zachowaniu min 2 m odległości miedzy osobami spożywającymi posiłki (odstęp nie dotyczy osób mieszkających w pokoju),
  4. Zachęcamy Gości do skorzystania z bezpłatnego room servicu (posiłki serwowane do pokoju),
  5. Stosujemy jednorazowe karty menu oraz podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu,
  6. Sztućce, porcelana i szkło wyparzamy, nie polerujemy,
  7. Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny,
  8. Zrezygnowaliśmy z podawania rachunków w etui wielokrotnego użytku,
  9. Zachęcamy do płatności kartą płatniczą,
  10. Kelnerzy i kucharze pracują w rękawiczkach i przyłbicach/maseczkach

 POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE;

  1. W holu recepcyjnym, restauracji oraz na każdym piętrze hotelu przy windach znajduje się płyn do dezynfekcji rąk,
  2. Systematycznie dezynfekujemy: klamki, poręcze, barierki, włączniki światła, windy hotelowe oraz toalety,
  3. W łazienkach ogólnodostępnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz instrukcje poprawnego mycia dłoni,
  4. Okresowo dezynfekujemy i ozonujemy pomieszczenia wspólne: sale konferencyjne, kącik zabaw, siłownię itp.

BEZPIECZEŃSTWO OSOBISTE GOŚCI I PRACOWNIKÓW;

  1. Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w toaletach,
  2. Zalecamy Gościom dezynfekcję rąk przed wejściem do hotelu oraz restauracji,
  3. Prosimy o noszenie maseczek podczas poruszania się w przestrzeniach wspólnych,
  4. Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich co najmniej 2 metry,
  5. Personel przed przystąpieniem do pracy poddawany jest pomiarowi temperatury,
  6. Zapewniamy obsłudze środki ochrony indywidualnej w tym, maski, przyłbice, rękawiczki oraz środki do dezynfekcji rąk i powierzchni,
  7. Zmodyfikowaliśmy procesy i zadania, aby zminimalizować kontakty pomiędzy pracownikami,
  8. Ograniczamy korzystanie pracowników z przestrzeni wspólnych jak szatnie i pomieszczenia socjalne,
  9. Wdrożyliśmy szczegółowe procedury bezpieczeństwa dla pracowników w każdym dziale hotelu

Procedury postępowania w przypadku podejrzenia u Gościa hotelowego zakażenia koronawirusem

  1. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, Gość nie powinien zostać wpuszczony na teren obiektu. Pozostanie poinstruowany o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112.
  2. Jeśli Gość mieszka w hotelu pozostanie czasowo odizolowany w dedykowanym pokoju, a dyspozytor medyczny powiadomiony o podejrzeniu zakażenia. Incydent zostanie zgłoszony do kierownictwa obiektu, co umożliwi obsłudze ustalenie obszaru, w którym poruszała się i przebywała osoba, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
  3. Zostanie ustalona lista pracowników oraz klientów (jeśli to możliwe) obecnych w tym samym czasie w częściach obiektu, w których przebywał klient oraz zostaną zastosowane wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego odnoszące się do osób, które miały kontakt z zakażonym.
  4. W przypadku stwierdzenia zakażenia zostanie wstrzymane przyjmowanie Gości  i powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna.

Procedury zapobiegawcze: podejrzenie zakażenia koronawirusem u pracownika/obsługi

  1. Personel hotelu został zapoznany odnośnie wprowadzonego protokołu związanego z wirusem COVID-19 (przekazane zostały najważniejsze wytyczne i obowiązki w tym zakresie).
  2. Pracownicy i obsługa hotelu zostali poinstruowani, że w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do pracy, powinni pozostać w domu i skontaktować się telefonicznie ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, oddziałem zakaźnym, a w razie pogarszania się stanu zdrowia zadzwonić pod nr 999 lub 112 i poinformować, że mogą być zakażeni koronawirusem.
  3. W przypadku wystąpienia u pracownika wykonującego swoje zadania na stanowisku pracy niepokojących objawów sugerujących zakażenie koronawirusem, zostanie  niezwłocznie odsunięty od pracy i odesłany transportem indywidualnym do domu. Wstrzymane zostanie przyjmowanie klientów, powiadomiona właściwa miejscowo powiatowa stacja sanitarno-epidemiologiczna.
  4. Pracownik będzie oczekiwał na transport w wyznaczonym pomieszczeniu, w którym jest możliwe czasowe odizolowanie go od innych osób.
  5. Zostanie ustalony obszar, w którym poruszał się i przebywał pracownik, przeprowadzone rutynowe sprzątanie, zgodnie z procedurami zakładowymi oraz zdezynfekowane powierzchnie dotykowe (klamki, poręcze, uchwyty itp.).
 
Dane kontaktowe:
BLUE DIAMOND HOTEL ACTIVE SPA
Nowa Wieś 414, 36-001 Trzebownisko
 
Recepcja:
Darmowe vouchery rabatowe
Nie dziękuje
Dziękujemy za dołączenie do newslettera. Oczekuj na wiadomość od nas.
Zapraszamy do zapoznania się z listą polecanych bezpiecznych obiektów. Zapisz się na newsletter i otrzymaj darmowe vouchery rabatowe.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup
Darmowe vouchery rabatowe
Zapraszamy do zapoznania się z listą polecanych bezpiecznych obiektów. Zapisz się na newsletter i otrzymaj darmowe vouchery rabatowe.
Nie dziękuje
Dziękujemy za dołączenie do newslettera. Oczekuj na wiadomość od nas.
We respect your privacy. Your information is safe and will never be shared.
Don't miss out. Subscribe today.
×
×
WordPress Popup